آرشیو بهمن ماه 1401

چاپ انواع بروشور، لیبل پوشاک و تولید انواع آستر کمر و نخ پلمپ

لایی چسب پانچ دار

۹ بازديد

لایی چسب

لایی چسب پانچ دار

یکی از  خدماتی که مجموعه راج بافت ارائه می دهد، ارائه لایی چسب پانچ دار می باشد. این محصول با بهترین کیفیت در این مجموعه تولید می گردد که کاربرد آن بسیار گسترده است.
برای سفارش لایی چسب پانچدار می توانید با شماره تلفن درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.

لایی چسب پانچ دار چیست

لایی چسب ها برای ایجاد استحکام به پارچه تولید می شوند که بدون آبرفت می باشند و دارای ضخامت های متفاوتی هستند. منظور از لایی چسب پانچ دار، لایی چسبی هستند که به صورت پانچ شده و دارای سوراخ می باشند.
موارد مصرف این لایی چسب ها برای پارچه های کتان و نخی بسیار مناسب است. به کار بردن لایی ها در پارچه سبب ایجاد استحکام در آن ها می گردد. لایی چسب ها به موجب حرارتی که به آن ها داده می شود به پارچه مورد نظر متصل می گردند.
بیشترین کاربرد لایی چسب ها در یقه، سجاف، پایه یقه، مچ و فابک است. لایی چسب ها در عرض ها و ضخامت های مختلفی تولید می شوند.

سفارش نوار کمر شلوار

۹ بازديد

آستر کمر شلوار

سفارش نوار کمر شلوار

سفارش نوار کمر شلوار در انواع مختلف در مجموعه راج بافت امکان پذیر است.
این مجموعه تولیدی با تجربه سال ها کار در زمینه دوخت و تولید انواع آستر نوار کمر شلوار بهترین و با کیفیت ترین نوع نوار کمر شلوار را با متریال مرغوب تولید می نماید.
آستر کمر شلوار باعث ایجاد زیبایی در دوخت شلوار و ایستایی آن بر روی بدن فرد می شود و جایی برای تبلیغ برند مورد نظر و درج سایز شلوار می باشد.
 
آستر کمر شلوار  آستر کمر شلوار  آستر کمر شلوار
 
آستر کمر شلوار به دلیل ایجاد ایستایی مناسب در شلوار های مختلف بسیار پرطرفدار می باشد.
از انواع آستر کمر شلوار تولیدی در راج بافت می توان به آسترکمر تترون، آستر کمر داکرون و آستر کمر ساتن، آستر کمرپود پنبه و... اشاره نمود.

فروش آستر فاستونی

۸ بازديد

آستر

فروش آستر فاستونی

فروش آستر فاستونی به عنوان یکی از خدمات ارائه شده در راج بافت عرضه می گردد. آستر فاستونی کاربرد مناسبی دارد که با قیمت فروش مقرون به صرفه ای به صورت عمده ارائه می شود. جهت سفارش آستر فاستونی به تعداد مورد نیاز خود کافیست با شماره تماس مجموعه راج بافت تماس حاصل نمائید.

پارچه آستر

همان طور که می دانید برای برخی از پارچه ها نیاز است که از آستر استفاده شود. تا از بدن نما بودن پارچه رویی جلوگیری کند و هم اینکه پارچه مورد نظر، پوست بدن را اذیت نکند.
برخی افراد بر این باورند که چون پارچه آستری در زیر لباس مورد استفاده قرار می گیرد، اهمیت چندانی ندارد و جنس و کیفیت آن مهم نیست. در حالی که باید گفت، آستر پارچه به اندازه خود پارچه اصلی حائز اهمیت است. به این دلیل که آستر با کیفیت و مناسب بر روی خوش دوخت بودن لباس تاثیر اساسی دارد.
همچنین باید دقت داشت که برش و اندازه آستر برای دوخت در زیر پارچه اصلی، می بایست به اندازه سایز فرد باشد و از الگو استفاده شود.